CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, October 13, 2010

Kebaikan Salindah peringkat sebelum bersalin

Salindah mengandungi 12 item iaitu B1 hingga L12 merangkumi tempoh masa penggunaan dari 12 minggu hamil hingga 40 hari selepas bersalin. Sebelum bersalin merangkumi B1 hingga B6.. InsyaAllah di sini saya akan terangkan kebaikan produk Salindah ini dari B1 hingga B3.
  • B1 (mulai minggu ke 12) - Memberikan zat besi mudah hadam yang diperlukan oleh setiap ibu mengandung. Mehilangkan atau mengurangkan muntah, loya serta alahan. Mencegah demam, batuk, selsema, sejuk-sejuk, sakit kepala, sakit gigi dan lain-lain. Menghilangkan kesan jatuh atau rebah. Melancarkan aliran darah agar mencegah timbul simpul urat di kaki. Menghilangkan letih lesu.
  • B2 (mulai minggu ke 24) - Memberi zat untuk tumbesaran tian, menguatkan tulang dan membina otak tian, disamping menambah darah. Menambah selera makan, menghilangkan sengal tulang dan kebas anggota kaki dan tangan. mencegah serangan sejuk dan sakit gigi. Mencegah osteoporisis.
  • B3 (mulai minggu ke 28) - Memberi zat untuk pembinaan saraf dan otak anak. Menghilangkan masalah takut, cemas dan bimbang. Mencegah simpul biawak atau krem betis. Mendatangkan ketenangan bagi menghadapi hari bersalin.
Ibu yang menggunakan SALINDAH dari item B1 (bermula dari 12 minggu hamil) akan memperolehi anak yang sihat, segar, pintar, cergas, keras tulang dan gigi, subur tumbesaran tubuh dan sukar didatangi penyakit. InsyaAllah...

2 comments:

  1. alhamdulillah, isteri saya menggunakan produk ini dari anak sulung. Kesannya amat memberangsangkan. terima kasih kpd era edar kerana menyediakan produk yang baik dan berkesan.

    ReplyDelete
  2. Terima kasih di atas komen yg positif dari pihak tuan..Semoga Encik tidak ketinggalan untuk mengetahui lebih banyak produk kesihatan yang dikeluarkan oleh Era Edar Marketing sdn. Bhd. Sila lawati laman web www.eraedar.com.my

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...