CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, March 8, 2011

Promosi Terbaru - Minuman Chocolatte

Minuman Chocolatte

Kebaikan :
  • Mengelokkan ritma jantung
  • Mengurangkan kandungan gula di dalam darah
  • Melancar dan mengelokkan tekanan darah
  • Menguatkan otot-otot jantung
  • Memberi tenaga dan mencergaskan badan
  • Mengurangkan rasa malas dan memanaskan tubuh
  • Memberi kesan ketenangan
  • Memberi rangsangan ketika belajar
  • Membantu melancarkan penghadaman

Cara Bancuhan :
  • Panas
  • Sejuk
  • Ice Blended
  • Shake
Cadangan pengambilan :
Minum 2 kali sehari (pagi sebelum beraktiviti dan malam sebelum tidur atau belajar)

Harga : RM12.30 (sebungkus) - 500gm

Promosi : RM22.00 (2 bungkus PERCUMA gelas Istimewa) Tidak termasuk kos penghantaran.
( Mug ni dah SOLD OUT !!! )
Berminat dengan promosi ini?? Cepat !! Stok adalah terhad !! Isi borang pesanan produk di blog ini..
http://pphbpda.blogspot.com/2011/03/borang-pesanan_08.html

5 comments:

  1. I like da taste....mmmm....delicious !!

    ReplyDelete
  2. Sebenarnya dulu saya memang tak suka minuman coklat tapi setelah saya mencuba minuman chocolatte ni saya terus jatuh cinta dengan minuman coklat. Minuman ini sangat sedap dan sesuai untuk semua lapisan masyarakat. Love it!!!

    ReplyDelete
  3. Ini offer ini masih valid ke Ija? Kalau outlet KL order boleh dapat ka 'mug' tu..Kat KL tak offer pun...Saya nak mug itu...

    ReplyDelete
  4. Habis da la mug tu...sori na...nant saya tanya dgn chocenwrapper..bley dpt ke x lg...nk brapa?? utk outlet, rasanya leh dpt..kt kl x ada ka???lps dpt feedback, saya gtau na...

    ReplyDelete
  5. Pn Hawa : mug tu da abis..saya da rujuk CNW, depa kata Insyaallah akan ada new version nant...tgu ya...bila da ada, saya akan update..IsyaAllah....

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...