CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, June 24, 2011

Servis terbaru yang ditawarkan di PPHB PDA Sdn Bhd !!!

Assalamualaikum w.b.t....
Setelah beberapa lama tidak update blog...
Servis terbaru yang kami mula tawarkan ialah make up pengantin atau sebarang acara.. disamping itu juga kami menawarkan khidmat belajar make up secara personal (maksudnya uols yg zero tentang make up atau yg da ada basic tp nk belajar make up lebih advance) boleh daftarkan nama anda dan no telefon anda di sini ataupun sms saya di talian 019-4884737....boleh tetapkan masa bila2 masa (kalau kami ok, anda pun ok, kita belajar make up)
Kalau nk belajar kursus spa secara personal pun boleh...group pun boleh...

Caj utk kedua2 servis tu, uols boleh pm saya...anything yg nk tanya, boleh tinggalkan kt ruangan komen ataupun sms saya or email saya : pphbpda@yahoo.com

Kat bawah ni saya boh skit gambar2 yg telah di make over oleh saya....sebenanrnya banyak lagi tp x tangkap gambar...now, baru mula menangkap gambar....


Gambar sebelum

gambar selepas - tp x clear sgt la...

Ni gambar selepas make up...

Sebelum di make up


Selepas make up tp dlm bilik - lighting x clear la...

yg ni lighting ok kit

gambar mata...

Gambar sebelum
Gambar mata

Selepas make up - natural je

Insyaallah kedepan saya akan boh lg banyak picture ya...tq...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...