CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, April 16, 2011

Nak hadiah ???? Mudah sahaja !!!!

Mulai hari ini (16.4.11), saya mengadakan contest untuk follower saya yang menghantar testimoni tentang mana2 produk yang dikeluarkan oleh Era Edar Marketing Sdn Bhd atau syarikat2 di bawah naungan KUSDA Holdings Sdn Bhd ( semua yg dlm blog ni dan bnyk lg ) beserta gambar anda bersama produk akan menerima hadiah 'istimewa' daripada saya tanda ucapan terima kasih di atas sokongan yang diberikan.. Gambar dan testimoni anda boleh salurkan terus ke email saya iaitu pphbpda@yahoo.com / ieja_dina@yahoo.com / iejapphb@gmail.com.
Pemenang yang bertuah akan dihubungi oleh pihak kami melalui email mahupun telefon.
Di dalam testimoni anda pastikan anda memasukkan data ini :
Nama penuh
Alamat
Email
No Telefon
Nama produk
Testimoni
Gambar bersama produk

Jangan lupa tinggalkan komen anda di ruangan komen di setiap post saya....tq...

3 comments:

  1. ieja..contest nih ada lg ke smpi skrg?

    ReplyDelete
  2. Haah...email kt ieja ure testimoni...then ieja akan publish...tlg bg alamat sama...nk pos adiah....

    ReplyDelete
  3. Valid lg anie...just email ure testimoni kt Ieja_dina@yahoo.com or iejapphb@gmail.com...beserta gambar...jgn lupa ure address...nk send hadiah nant...tq..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...